+ Reply to Thread
Page 2 of 38 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 372
  1. #11
    Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    74
    Character
    Guild
    Server

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Blasting View Post
    lol. do u not have a brain? kill a lvl 35 fucking epic.

    Just dont respond fuckface, just dont... Thanks.

  2. #12
    Prime Minister of Kenada Kendayar's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    4,200
    Character
    Guild
    Server

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    I too lol at people that think EQ2 requires any kind of skill unless pushing a key suddenly became a game of chess.
    :^)

  3. #13
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Posts
    4,912
    Character
    real
    Guild
    Server
    life

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Evileyes View Post
    Thanks for the help you fucken dicks... anytime you wanna get your fucking asses beat.. make a toon on vox, level him to 90... and I will dry fuck your asses purple, one at a time.. again, thanks shit talkers.
    Hahaha!! I love this forum... Retard.

  4. #14
    Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    74
    Character
    Guild
    Server

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Vinyard View Post
    olololololol

    This guy sounds pretty tough.


    Bitch, come over to AB, and I will RP your ass into submission.

    Any server thats non-pvp server is a BITCH server... and BITCH servers dont even fucking count.

  5. #15
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    13,897
    Character
    I hate
    Guild
    Server
    Virgins and Nerds

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    lol. Oh man, this guy is hilarious. Great lulz so far. I expect more!

  6. #16
    Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    74
    Character
    Mordreins
    Guild
    Server
    Permafrost

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Yeah man. Vox is a real man's server. You might be an idiot, but, at least you're an idiot with testosterone!!!

  7. #17
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Posts
    4,912
    Character
    real
    Guild
    Server
    life

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Please don't stop...Best thread all week.

  8. #18
    Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    74
    Character
    Guild
    Server

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Narkle View Post
    Please don't stop...Best thread all week.
    Hey I wont, and based on your post count it seems like you live here, you fucking loser...

  9. #19
    I'm good at pressing buttons Serias's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    7,315
    Character
    Davion
    Guild
    Server

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Evileyes View Post
    Thanks for the help you fucken dicks... anytime you wanna get your fucking asses beat.. make a toon on vox, level him to 90... and I will dry fuck your asses purple, one at a time.. again, thanks shit talkers.
    Pretty sure everyone in this thread would embaress you on whatever toon you recently bought, but thanks for the lulz.

    Hide out in tier3 more scrub

  10. #20
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    13,897
    Character
    I hate
    Guild
    Server
    Virgins and Nerds

    Default Re: What is the absolute BEST weapon for a...

    Quote Originally Posted by Evileyes View Post
    Hey I wont, and based on your post count it seems like you live here, you fucking loser...


    I bet that's you in your avatar. You seem like a pretty tough guy, who lives a rough lifestyle. So it's obvious you would play on a PvP server.

    Only the manliest of men survive!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Sponsor Ads