+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Sup

  1. #1
    Fofum
    Join Date
    May 2007
    Posts
    1,955
    Character
    Guild
    Server

    Default Sup

    I haven't forgotten you folks. Where the hell did the years go?

    Anyone playing anything compelling these days? Anyone still playing and enjoying EQ2?
    Last edited by Feefai; 08-12-2016 at 12:24 AM.

  2. #2
    I AM P0RN Shade's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    12,486
    Character
    ShadeXxX
    Guild
    Server
    xXxXXxXx

    Default Re: Sup

    games not even worth pirating these days arround. no one has been able to enjoy eq2 for years when it was still with soe and from what you could read here dbg managed to rape eq2 even more.
    they dont even bother updating the german main page anymore since 2k13 haha.
    Quote Originally Posted by alvarez View Post
    its the internet man, just lol, throw a random comment and move on to the next ridiculous argument <3

    If you see Ajjantis posting remember this :
    http://www.eq2flames.com/hall-flames...-ajjantis.html

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    20,363
    Character
    laodaron
    Guild
    Server
    Back on AB

    Default Re: Sup

    I work a lot, and I play Mario Maker, Yoshi's Yarn, and Lego video games. I'm also downloading No Man's Sky today.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    1,420
    Character
    Clownshoe
    Guild
    Hypersweezy
    Server
    SLRport

    Default Re: Sup

    i've just been suckin dicks and lurkin/trollin....so, not much has changed for ole clownshoes

    Quote Originally Posted by Алексейманорег View Post
    Zero them progress

  5. #5
    MINDSLIME MUTHERFUCKER
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    756
    Character
    Guild
    Server
    Retired finally

    Default Re: Sup

    no mans sky is meh .... eq2 is bad )

  6. #6
    I stand with Rand Hoss's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    24,043
    Character
    Tool
    Guild
    PA
    Server
    Permafrost

    Default Re: Sup

    Boom Beach is where it's at nowadays.
    It's only weird if it doesn't work.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    20,363
    Character
    laodaron
    Guild
    Server
    Back on AB

    Default Re: Sup

    Quote Originally Posted by Thuglord View Post
    no mans sky is meh .... eq2 is bad )
    Yep. Bought it on Steam. Haven't been able to enjoy it yet.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    6,148
    Character
    Stivan
    Guild
    Server
    Retired

    Default Re: Sup

    Thought I would pay a visit and can't believe some of you are still around
    Say NO to Government!

  9. #9
    The man with the plan
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    3,853
    Character
    Thundaarr
    Guild
    Server
    That one

    Default Re: Sup

    I thought about getting NMS, but the lack of multiplayer... meh. Right now I'm just savin to get my comp upgraded, and then star citizen should have major update by years end. I'm lookin forward to that shit. https://www.youtube.com/watch?v=3l-epO6oUHE

  10. #10
    princess missjainey's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2,928
    Character
    Jainey
    Guild
    Server

    Default Re: Sup

    started playing WoW a little over a month ago...after 3 years with no gaming at all. it's meh...but fills my little gaming void that occasionally creeps up.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Sponsor Ads